تغییر الگوریتم فیس بوک چه معنایی برای فروش موسیقی دارد

ممکن است برخی از شما متوجه شده باشید که مارک زاکربرگ الگوریتم فیس بوک را تغییر داده است به طوری که پست های دوستان و خانواده بیشتر از صفحات شرکت، صفحات موسیقی یا صفحات رسانه در برنامه ظاهر می شوند. اکنون، اگر در یک گروه هستید، ممکن است گیج شوید، زیرا به خصوص در چهار …

در بازاریابی با صداقت و هیاهوی تبلیغاتی مبارزه کنید

فرهود جلالی کندلوسی، نوازنده و خواننده موسیقی مازندران درگذشت

تغییر الگوریتم فیس بوک چه معنایی برای فروش موسیقی دارد

صفحات ,تغییر ,بوک ,موسیقی ,فیس ,الگوریتم ,الگوریتم فیس ,فیس بوک ,فروش موسیقی ,موسیقی دارد ,تغییر الگوریتم
مشخصات
آخرین جستجو ها